30. května 2017

Tvořivá výměna

Díky Marceli a Martině, které pořádaly tvořivou výměnu blogerek i neblogerek, jsem tvořila pro Romanu. A co je nej, dárečky jsme si navíc osobně předaly u dobré kávičky.

Jsem nesmírně ráda, že jsme se poznaly, bylo to moc milé a hezké setkání, popovídání si o tvoření zase jinak a hlavně s někým na stejné vlně. Probraly jsme trochu život, blogy, které máme rády, tvoření, předaly si různé tipy. Já moc taková témata nemám s kým "řešit", v mém okolí o mém  blogu ví jen jedna dobrá duše... Nejsem asi moc průbojný typ;-)

Proto bych vám dnes ráda ukázala nejen dárečky, které jsem dostala, ale ráda bych vám představila i její nový blog, který si před nedávnem založila.

Dárečky byly nááádherně zabalené!


Uvnitř mně čekal rodinný magnetický komunikátor. :-D Zní to složitě, ale jsou to velmi vtipně zpracované osoby v naší domácnosti. Díky magnetkám si můžeme povídat nebo si nechávat vzkazy na ledničce. Což  hned první večer nadšeně přivítal Adámek. :-)



Druhý dáreček byla nordic dřevěná kostka, kterou si mohu "instalovat" podle nálady. Teď momentálně sídlí v kovovém domečku.



A protože na naše setkání se mnou dorazila i Stelinka, čekal dáreček i na ni. Krásná vyšívaná panenka. Nesmírně obdivuji precizní vyšití celé panenky. Stehy jako perličky. Pojmenovali jsme si Laurinka, podle kavárny, kde jsme si daly tak dobrou kávu.


A pokud se chcete podívat, co všechno Romana tvoří, jak restauruje starý nábytek a jak žije, navštivte její BLOG.

A já moc děkuji na dálku Marceli, za skvělý nápad, zorganizovat tuto akci.

Přeji krásně dny!

PS: Pokud máte zájem soutěžit o korálkový přívěsek na klíče nebo na větvičku, zkuste své štěstí, přihlásit se můžete do 1.6. :-) ZDE

Děkuji.
Lucie

5 komentářů:

  1. Luci, to je od Tebe moc milé! Ráda jsem Tě poznala (samozřejmě i Stelinku). Těším se na případné další setkání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tebe taky a také se těším na další kafíčko:-)

      Vymazat
  2. Luci, krásné dárky a to osobní předání, to je bonus. Moc vám to přeji! Už 6 let se scházíme s blogerkami v okolí a jsem moc ráda!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Opet krasne darky, to baleni! Napad! Provedeni! A bonus v podobe osobniho setkani navic. Parada:-). M.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tenhle komunikátor nemá chybu! :-) Krása. ZUZU

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.