28. listopadu 2016

Od nás už trošku vánočně

Nazdobila jsem si chodbu, Vzhledem k tomu, že zde pořád ještě mám přebalovací koutek a komodu naší slečny, musela jsem dekorace pověsit výše. :-)





























V obýváku jsem si pověsila skleněná srdíčka na oblíbený domeček. No to je lákadlo. Každý den zachraňuji porcelánové ptáčky z těch nenechavých ručiček. Chtěla bych mít tolik energie, stokrát se postavit a zkoušet to, jestli mně tentokrát maminka neuvidí. Ale maminka vidí a stokrát zvedá a dává pryč. Nevím, Adama nic z dekorací nezajímalo, ale tato naše pipenka by nejradši všechno prozkoumala:-) Až se divím, kam všude už dosáhne:-)




Ještě schováme šípky, lístky ze samotvrdnoucí hmoty, převlečeme polštáře a bude to u nás už více vánoční:-)

Co už ale vánoční je, je moje nová radost, svítící stromeček a adventní věnec od kamarádky. Ještě že ji mám, jinak bychom asi nic neměli:-)




Na každém blogu vidím, že už každý adventně svítí a připravuje se. Jen to světlo venku kdyby bylo lepší, takto se pak fotí na nic. A když ještě člověk fotit neumí.... No, snad to nebude taková hrůza a i se potěšíte.:-)

Já se těším na 1.12., dokončuji adventní kalendář a určitě Vám jej ukážu.

Lucie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milou návštěvu.