22. října 2017

Co to bude?

Protože mám z předchozího příspěvku radost, chtěla bych udělat radost i Vám! A dám Vám hádanku. :-)

Co mám doma nastřiženo? S čím s teď doma mazlím, i když práce na jiných projektech je více než dost? :-)

Napište mi do komentářů a já jedné z Vás pošlu malé drobnosti z mého vánočního tvoření. Losovat budu ze všech tipů! :-)


PS: Nechci, abyste mysleli, že tady s Vánocemi straším už od září, ale vyrobit něco ve větším množství trvá delší dobu a já Vánocemi žiji už od léta a advent bych si chtěla užít s rodinou a doma (a domácností:-) ).

PS 2: A také jsem Vám chtěla ukázat náš nový žebřík! :-)

A teď jsem zjistila, že předchozí příspěvek měl číslo 200! :-)

Těším se na komentáře do konce října!

Lucie




8 komentářů:

  1. Luci, žebřík je opravdu parádní a já viděla na první pohled sáčky na mikulášskou nadílku.
    Ať to je, co chce, vypadá to parádně!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer Lucko, myslim sáčky na zabalení vánočních dárků?! Těšim se na další výrobky s vánoční tématikou. Hezké podzimní dny. Gábina

    OdpovědětVymazat
  3. Lucko,
    já bych to viděla na parádní adventní kalendář ?!
    Už teď rozpracované, se mi to líbí :-)
    Vánoce tu máme přesně za 2 měsíce, takže si myslím, že je nejvyšší čas začít s přípravami.
    A žebřík, ten je super!
    Přeji krásné tvoření!

    OdpovědětVymazat
  4. Přemýšlím, že je to základ panelů na deku, polštář nebo jak zaznělo, adventní kalendář nebo mikulášské boty a nebo jsme měly stejný nápad na balení dárků.
    Líbí se mi vaše výrobky a jste mi inspirací.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Tipuji vanocni sacky treba na darky. At je to cokoliv, vypada to jiz ted velmi slibne:-). A gratuluji k cislu 200! M.

    OdpovědětVymazat
  6. Luci, já bych to tipovala na adventní kalendář z plátěných sáčků. Jinak žebřík mám ten stejný, jen s černými nožkami. Včera jsem dostala starý okenní rám, tak už se těším, až se pustím do jeho renovace.

    OdpovědětVymazat
  7. mě napadl lampion, myslela jsem, že je to papír. ale takto třeba pytlík na mikulášskou nadílku? pěkné každopádně :) M.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Luci, je listopad, tudíž pozdě, no nejsem u pc každý den. Ale myslím, že to bude adventní kalendář. A taky se chystám s předstihem, ono do toho stejně vždycky něco v leze, ať je rezerva a žádný shon a nervy.
    Krásné podzimní dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.