19. května 2018

Mentol s lososem

Moje mint deka měla celkem úspěch, nejen, že se líbila v komentářích či mailech, ale ona se i brzy prodala. Jupíí :-) Měla jsem v zásobě ještě tuto šupinkovou losovovo-mentolovou látku. Podle prodejce to je látka z kolekce pastelových slonů, ale já v ní hned viděla šupinky. A když jsem zjistila, že mi k ní ladí i mentolové rybičky, bylo jasno. :-)



Běžím prošívat ještě jednu krasavici, kterou bych také ráda s sebou vzala do Frýdku. Tak snad ji stihnu! :-)

Pěkné dny.
Lucie

7 komentářů:

  1. Luci, je krásná, něžná. :-) D.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná deka a moc pěkná barevná kombinace.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku to ten mentol rozbilo, ale oživilo:-) Děkuji!

      Vymazat
  3. Tak tyhle odstiny jsou mi moc prijemne, krasne ladi a jsou hezky jemne. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Lucko, tahle se vážně povedla! Ta něžná kombinace barev i vzorů chytne za srdce :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.