29. května 2015

balkón....

Konečně jsem se dokopala a zajela do zahradnictví a koupila nějaké kytičky na balkón. Nebudu si nic namlouvat, nejsem žádná zahradnice, vybrala jsem prostě ty, které mi paní prodavačka představila jako schopné života na balkóně a já pak vybírala podle toho, co se mi líbilo a ladilo dohromady:-)

Mám samozavlažovací truhlíky, takže se mé úspěchy s pěstováním z předchozích let výrazně zvýšily (zkušenost loňská) :-)
Truhlíky jsou plastové....trocha papíru a jutového provázku a jsem spokojená.

Ještě bylinky, ty si ale odkopnu u rodičů na zahradě:-)







                                                                               Pěkný zbytek května:-)
                                                                                            Lucie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milou návštěvu.