15. ledna 2016

Všechno má svůj čas.... plenková recyklace:-)

.... když jsem loni v únoru zkoušela první razítka, netušila jsem, že se k nim dostanu skoro až za rok.... ale všechno má svůj čas.  Při praní a žehlení bavlněných plenek po Adámkovi  mně napadlo, že ten čas, konečně barvy a razítka vyzkoušet, přišel právě teď:-)

Skvělá zábava nejen pro mně :-) Malý lumpík razil ostošest a s nadšením vymýšlel nové varianty. Jejich realizace se ale zadrhla na absenci větších brambor u nás doma:-)

Vzhledem k tomu, že pohlaví miminka je pro něj překvapením, museli jsme vyzkoušet holčičí i klučičí varianty.

Já jsem ráda, jsem konečně oficiálně na mateřské a můžu se začít chystat:-) Těmito plenkami jsem si aspoň vykompenzovala pocit viny, protože jsem ještě pro miminko nic nevytvořila, byť plánů je jako vždy dost a ty se nemusí stihnout, když si příroda zamane, že? A že ten pocit, že už nic nestihnu mám poslední dny často!




Pěkné dny přeji!

Lucie

2 komentáře:

  1. Super nápad, taky tady mám hromádku plenek. Tak asi taky zrecykluji, díky za tip!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.