20. února 2016

Povlečení a mantinel do postýlky

Vše jsem stihla ještě před narozením Stelinky, jen jsem už nestihla vložit na blog:-)

Látku na povlečení jsem měla už skoro 2 roky (!) doma, došlo na ni až nyní. Šedá se mi báječně kombinuje s ostatními barvami, včetně růžové, na kterou si pořád ještě nemůžu zvyknout:-)

Dokonce jsem všila i zip, taková moje premiéra. Nebylo to nakonec tak hrozné...:-)

Recyklovala jsem mantinel po Adámkovi, opět do bílo šedé barvy. Takto se nám bude hodit k vícero povlečení, je oboustranný.





      původní mantinel

Až se zase dostanu k šití, ráda bych ušila ještě jeden mantinel, více nazdobený a holčičí, tak uvidíme, zda se na něj dostane:-)

Ještě mám hotovou deku do kočárku, tu zase příště. Musím ji nafotit:-)

Šijete pro své děti?

Lucie

1 komentář:

  1. Luci, nádhera !!!!! Tam se bude Stelince určitě krásně spinkat .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.