15. května 2017

Plány...

Díky tvořivé výměně, kterou pořádá Marcela a díky Romaně, pro kterou tvořím, jsem si uvědomila, že můj blog mně vůbec nevystihuje.
Když se mně Romana ptala, jak bych se charakterizovala, chtěla jsem jí napsat, že mám blog a že tam mně určitě pozná. Ale bohužel jsem se nějak zasekla na tvoření pro děti, moc barevném, i když barvy k dětem bezesporu patří. Také jsem zjistila, že jsem dlouho nedala nějaký "dospělácký" příspěvek, že dětské tvoření mně úplně pohltilo. Že jsem zde nedala žádný návod  nebo jednoduché DIY, které jsem tak dlouho chtěla. Že jsem neudělala soutěž, když měl můj blog 2 roky, jako poděkování pravidelným čtenářkám.

Tvořit pro děti určitě nepřestanu, moc mně to baví, navíc o výrobky je i zájem. Ale ráda bych se nějak sjednotila, aby moje výrobky vystihovaly mně, aby měly můj rukopis. Abych dotahovala věci, které mám rozpracované, zapisovala si nápady a měla nějakou představu co a jak chci dělat.

Abych jen nepsala, ale také konala, nebudu otálet a slibuji, že do konce května (nebudu slibovat tento nebo příští týden, se dvěma dětmi to je někdy divočina a hlavně, tento týden patří můj čas Romči:-) ) vyhlásím mou první soutěž o malou drobnost, prozradím, že korálkovou a že pak zkusím vytvořit i návod.
Protože korálky a dřevo, to je moje. Ne nadarmo jsem 25 let nosila dřevo v rodném příjmení:-D

Kdo se těší, ať nahlíží, doufám, že vše zvládnu dřív:-)

Moc zdravím spolu se svými lumpíny:-)


Lucie



6 komentářů:

  1. Jé, Luci, my fakt máme dost společného. Plány skoro všechny :):) Držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky si toho všímám. Tak držím pěsti i tobě. :-)

      Vymazat
  2. A děcourci vypadají jako super dvojka..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to nerozluční parťáci:-) Doufám, že jim to vydrží. :-)

      Vymazat
  3. Lucko, lumpíny máte roztomilé. Věřím na to, že nám lidé vstupují do života z určitého důvodu a v tu pravou chvíli (TEN nahoře ví, proč to dělá) a každé takové setkání nás má někam posunout, k něčemu nakoupnout. Já si konečně založila "primitivní verzi blogu" a věřím, že to určitě není vše, co mi má naše setkání přinést. S dovolením si Vás přidám mezi oblíbené blogy :) Romana

    OdpovědětVymazat
  4. Lumpini jsou nej, takze i nejdulezitejsi a o tom to je, tak to ma byt, tudiz je to pochopitelne, ze se vse toci kolem nich a brev:-). Na koralky se tesim:-). Hezky vecer. M. A dekuji za zminku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.