29. června 2017

Pro paní učitelku

... která Adámka učila jeho první dva školní roky, jsem připravila malý přírodní sešitek, k němu laděný obal (nebo to bylo naopak?). Každopádně k nim jsem ladila i děkovné přáníčko od Petry Oringle.

Doufám že se bude líbit. Poslední týden je to doma k nevydržení, Adámek se prázdnin nemůže dočkat. A já se mu nedivím:-)



Kytička uvázaná doma, levandule, růže a kontryhel (kde jsou ty časy, kdy jsem ho pila po litrech, teď už jen do kytek, vypadá tam báječně:-) ).



Přeji Vám krásný začátek prázdnin. Já nějak celý červen nestíhám a obávám se, že s létem to bude ještě horší:-) Ale něco je nastřiženo, něco rozháčkováno, tak se uričtě s něčím hotovým ozvu. :-)

Lucie

3 komentáře:

  1. Juuu, no to bude mít paní učitelka určitě radost! My taky máme nachystané kytičky a dárečky a hned dvakrát, protože máme paní učitelky dvě (obě moc fajn, bude se nám stýskat). Ale jsem ostuda, doháněla jsem vše na poslední chvíli, tak jen balíček čokoládových dobrot, sypaného čaje a mýdla z jednoho zdejšího voňavého obchůdku... Vy jste si dala větší práci ;-)
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Veru. Myslím, ze každá maličkost udělá radost. Taky jsem vše chystala na poslední chvíli ;-)

      Vymazat
  2. Krásně nachystané poděkování!
    Luci, přeji všem u vás parádní léto!
    Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.