8. června 2017

Kousátka v novém

Konečně jsem se dostala i k háčkovaným kousátkům. Na fleru se mi vyprodaly, tak bylo na čase zase doplnit sklady. :-D

Čekala jsem měsíc na vyrobení a dodání nových ozdob, tentokrát místo jednoduchých kroužků vyřezané zvířátka, srdíčka aj. Aby tyto nové tvary byly na kousátku pohyblivé, použila jsem menší korálky. Přidala jsem i silikonové korále, ať to mají děti pestré.

Vyfoceno v sadě s obalem na očkovací průkaz k krásné látky a panelu Makower.



Další kousátka jsou připravena ke kompletaci, tak brzy ukážu. :-)

Mějte se krásně.
Lucie

3 komentáře:

  1. Moc krásné a ty korále taky!
    Lucinko, měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera Lucko! Moc Vás zdravím a přeju hezké odpoledne! ZUZU

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pekne kousky, to se musi kousat:-). Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.