31. října 2018

Mikulášské pytlíky

I když jsem loni šila vánoční pytlíky, opakovaně použitelné, teprve teď jsem se dostala k jejich šití i jako pytlíky mikulášské. Upravila jsem střih, jsou se stahovací šňůrkou, odšitým dnem a samozřejmě s dřevěnými korálky. Na facebooku je právě jeden v soutěži. Tak pokud máte zájem, koukněte a zapojte se. :-)


Možná jste si všimli, že jsem před časem přidala ikonku instagramu. Založila jsem profil i zde, vkládám fotky, ze kterých nejde udělat příspěvek, přesto bych je chtěla ukázat. Často je to z průběhu tvoření, tak pokud chcete, můžete koukat i tam:-)

Připravuji nějaké návody, tak snad opravdu zvládnu vše, co jsem si slíbila a budete se moci těšit nejen na háčkovaní, ale i na tvoření s dětmi.

Pěkné podzimní dny.
Lucie

2 komentáře:

  1. Pytlík je parádní a fotky na Ig taky! Myslíš, že bych taky mohla dostat od Stelinky kafíčko :o)
    Luci, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, to je krása.
    Na návody se moc těším.
    A na pytlíčky se chystám od jara, snad je do Vánoc stihnu.
    Krásné podzimní dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.