1. dubna 2015

Velikonočně...


Přes víkend jsem vytáhla velikonoční dekorace. Popravdě se mi moc nechtělo, ale když jsem otevřela krabičku a narazila na paličkovaná vajíčka, zmocnila se mně nostalgie a jarní koutek je na světě.






Paličkovaná krajka je prostě snová, nadčasová. Jsem ráda, že jsem se naučila toto řemeslo aspoň trochu ovládat a realizovat. Navrhovat podvinky neumím, nemám na to představivost ani výtvarný talent. Využívám proto kupované podvinky přímo od krajkářek nebo publikované v časopisech.

Je to časově náročnější koníček, ke kterému se dostávám málo.... Chybí mi ten krásný uklidňující zvuk klepajících paliček....Bohužel, toho času jenom pro mně, je tak málo a já bych chtěla háčkovat, razítkovat, lepit, stříhat, konečně něco ušít....:-)


Tak pěkné dny přeji.
Lucie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milou návštěvu.