20. ledna 2016

Hrací polštářek

... pomalu si plním svůj seznam věcí, které jsem chtěla udělat. A že je ten seznam pořádně dlouhý! A to je dobře:-)

Stále se snažím skamarádit se se šitím a strojem. Hrozně dlouho mi trvá, než něco zrealizuji. Zjistila jsem, že asi nemám dostatečnou prostorovou orientaci, protože představit si, jak to bude vypadat, až danou věc převrátím z rubu na líc, je pro mně někdy nadlidský úkol:-)
A to, prosím, u základních věci :-) Stejně jako u tohoto hracího polštářku. Už jsem ho dříve dělala, přesto jsem ho komplet párala, protože u převrácení zůstaly hrací mašle pěkně uvnitř :-D

Rozhodla jsem se, nafotit si proto pár kroků z realizace, třeba se jednou dostanu k tomu, udělat nějaký návod...

No a k předmětu tohoto příspěvku:
- čtverec cca 20x20cm
- dřevěný kroužek a korálek je u mně nutností
- pískací balónek uvnitř jako bonus






Lucie

2 komentáře:

  1. Krááásné. To je teda hračka jak má být. Moc povedené. Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, věřím, že se bude líbit! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.