9. února 2018

Tón v tónu...

... ano, i na deku došlo, jak jsem se nedávno ptala u girlandy. Původně to neměl být set a deka měla být mint šedá, ale když jsem barvy nakombinovala, nebylo to pořád nějak ono. Tak jsem dořezala další várku mentolu a petroleje a vznikla tato deka, větších rozměrů než šiji pro miminka. Navíc má o něco silnější vatelín, tak je zachumláníčko opravdu teplé.:-)
Stelinka má stejně velkou deku už od jednoho roku, ale bude se s ní zakrývat ještě dlouho.

Měla jsem radost nejen z této krásné kombinace barev a látek, ale také, že mi parádně sedly čtverce. Vidím posun a jsem ráda.
Druhá radost byla z toho, že mi úspěšně ubyla hromádka petroleje a mentolu a také z toho, že mi zůstalo tolik šedých čtverců s geometrickým vzorem. Mám totiž pocit, ze tady vznikne něco pro milovníky Skandinávie. :-D


A jak to sluší dece s girlandou, se můžete kouknout třeba na facebooku Lucilo :-)

Krásný víkend.
Já jdu vařit svíčkovou na oslavu. :-)

Lucie

2 komentáře:

Děkuji za milou návštěvu.