27. března 2018

Radosti doma

... koupila jsem si pryskyřičník v květináči a kochám se:-)


... na kávičce s nejšikovnější Romčou jsem dostala krásná srdíčka.... skvěle mi ladí k jarním dekoracím i srdíčku od bráchy...




... vytáhla jsem jarní dekorace... opět na poslední chvíli...nic nového jsem nezvládla...






krásná vajíčka z Vacenovic

... dodělávám zakázky a doufám, že se brzy dostanu ke svým rozpracovaným projektům. Nemám toho tolik, ale času mi to žere neskutečně... nebo jsem tak pomalá?
... navázala jsem zajímavou spolupráci, tak snad se brzy pochlubím...
... a ráda bych se dostala k někomu do kamenného obchůdku, ale nevím, jak na to... asi se jít prostě zeptat a pořád se nebát, že? :-)
... také bych ráda někam na jarmark, či na nějakou jinou pěknou akci, ale vždycky se to dozvím pozdě, nebo je to daleko, nebo se tam nehodí, co mám zrovna skladem. Většina věcí jde pryč (juchůůů) ale nemám pak co ukázat naživo...
... aspoň jsem dala na fler pár paličkovaných výrobků... velikonočně, pozdě, ale přece:-)

... řekla jsem si, že bych měla dělat i něco jiného, než jen šít a šít a háčkovat atd... Jenže mě to tak baví a nejraději bych se tomu věnovala naplno a celý den... Ale to nemůžu.
... tak jsem se pro rozptýlení přihlásila na charitativní běh. Musím začít trénovat. 10 km. Myslela jsem, že to bude brnkačka, když chodím pravidelně 3x týdně cvičit. Že je to omyl, jsem zjistila, když jsem poprvé vyběhla... Mám na to ještě tři týdny:-D

Tak na mě myslete:-)

Krásné Velikonoce!
Lucie

3 komentáře:

  1. Luci... Však víme :) (taky mám pryskyřník - mimojiné :)) Držím palec, na všechno!

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, moc ti přeji, aby se vše dařilo!
    Krásné nazdobeno doma máš!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, krasne vse, hezky do zluta sladene:-). At vyjde spoluprace a najde se vhodny obchudek, urcite jo:-). Hezke Velikonoce. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.