20. srpna 2018

Batůžek do školky

Opět pro Stelinku. Měla jsem nějakou představu, střih upravovala postupně, než jsem tam měla vše, co jsem chtěla.

Takže má batůžek široké popruhy, které se dětem lépe nosí, zároveň batůžek stahují a uzavírají. Podšívku jsem vyztužila, ušila batůžku dno, takže hezky drží tvar. Dopředu jsem dala kapsičku na oblíbeného kamaráda. A aby nevypadl, doprostřed jsem dala patentek.







Jinak, obdiv všem, kteří fotí děti, produkty pro děti na dětech apod:-D Je to fičák. Od přemlouvání, co si obléct, že opravdu ne mint legíny a růžové tričko, až po vysvětlení, že nemá poskakovat, protože to mám vše rozmazané. Poučení? Příště zapnout režim Děti a zvířata:-D




Krásné dny.
Lucie

2 komentáře:

  1. Luci, je nádherný a Stelinka kouzelná! Kde je to miminko? Tohle už je baba :o)
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Je paradni a ty lodickove detaily i na predchozich vyrobcich jsou moc pekne. A ano, vyfotit deti fakt neni snadne:-). M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.