18. října 2018

Návod na háčkovaný přehoz

Co jsem měla na háčku v létě?
Celé léto jsem cestovala s háčkováním a pracovala jsem na malém přehozu/ dece na přání. Vzor byl na mě, rozhodla jsem se pro moderní a jednoduchý vzor včelích pláství, který je také velmi efektní.
Vzor je jednoduchý, nenašla jsem návod, jen jsem prostě okoukala z obrázku, jak to asi je:-D


Vkládám Vám jej tady nakreslený, hodí se pro první řady, pak už to máte v hlavě.


Jsou to pouze dlouhé sloupky a řetízková oka. Pravidelně se počty opakují, háčkuje se moc dobře. Snad Vám můj ručně nakreslený návod pomůže, když tak se pochlubte a pošlete mi fotky:-) Budu se těšit.:-)

Ráda bych si příští rok udělala v hořčicové barvě polštář a tento vzor by byl na přední straně. Ostatně, polštářek v bílé barvě by měl k přehozu ještě vzniknout. Ale vidím to až tak na konec tohoto roku. Mám totiž tolik objednávek, že už jsem další musela stopnout. :-)

Mějte se krásně.
Lucie

4 komentáře:

  1. Luci, deka je překrásná.
    Jsem moc ráda za vás, že máte tolik zakázek. Ať se daří.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherný, Luci! Moc se povedl!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tehle hackovaci reci ja vubec nerozumim, ale je mi jasne, ze je to velike dilo! M.

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, přehoz je moc pěkný a díky za návod, ukládám... :-) Měj se fajn. D. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.