14. února 2019

Srdíčkový plenkovník

Zkoušela jsem trošku zvětšit střih na šitý plenkovník. Měla jsem pocit, že v konkurenci je ten můj nejmenší. Trochu mě totiž v mých (ne)jistotách dobrého zpracování nahlodala informace, že se zákaznici do plenkovníku nevejdou nějaké velké ubrousky o cca 120 ks.
Mezi námi děvčaty... kdo by to chtěl tahat? Když bohatě stačí ubrousky poloviční?Nakonec jsem se vrátila zpět ke svému střihu, protože je přece důležitější, aby byl výrobek praktický. A že se do mého plenkovníku vejde všechno na výlet, procházku či návštěvu, je přece dostačující. Plenkovník se hezky vejde do kabelky. Sama jsem jej takto 2 roky nosila denně všude. :-) Takže zůstávám u svého. Jen tento srdíčkový je o kousek na každou stranu větší. Ostatní už jsou a budou, jak mají :-)


Pěkné dny přeji!
Lucie:-)

2 komentáře:

  1. Tož ten je mega. Třeba zákaznice bude utírat prdélky trojčatům nebo celé školce.
    Látka je krásná a vlastně všechno máte krásné.
    Šijte pro radost a podle sebe. Lenka B.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.