15. dubna 2020

Doma


Opět pár fotek od nás. Přibyly nějaké květiny, dekorace. Ale ne moc, spíše stěhuji, přesouvám. A zeleň, to je nejlepší dekorace:-)

Tento článek jsem si připravovala ještě před koronasituací u nás. Nestihla jsem vložit. Až na pár drobných změn je vše stejné, přibyl mi nádherný svícník, který jsem dostala za ušité roušky. 














Přesadila jsem také skoro všechny kytky. Řízky, které mi pustily kořínky jsem také zasadila, takže se mi doma zelení přes padesát zelených krásek. Mám z nich radost, staly se mi novým koníčkem a relaxem...

Mějte klidné dny.
Lucie

2 komentáře:

  1. Lucinko, krásné, zdravé květiny máš. ten svícník je skutečné úžasný, já ho nakonec vždycky nějak umořím...
    Moc se mi líbí i ta zarámovaná krajka - velmi efektní!
    Posílám pozdravy Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Zelen je uzasna, pro interier pro me neodmyslitelna. Svicnik teda bomba, to uz jsem psala na IG. A hrozne se mi libi obrazek konika. Hezke dny, Luci. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.