14. srpna 2017

Háčkovaná kabelka pro malou slečnu

... už jsme ji nutně potřebovali, protože moje kabelky má věčně omotané kolem těla či krku. Tak jsem ji vytvořila jednu pěkně do ručky...:-)


A co se tam tak nosí? Nejlepší jsou maminčiny dekorace, třeba ptáček se tam vejde...:-)


Stelinka mne neustále překvapuje svými ženskými manýry. Adámka i tatínka má dokonale omotané kolem prstu, až žasnu, co všechno si nechají líbit. :-D Nevím, kam na to chodí...to se s tím už asi musíme narodit, ne? :-)



4 komentáře:

  1. Jsou uzasne ty male cacorky, ze?:-) Ta nase ma milion kabelek, hlavne moje, ale i sve, a strka do nich same male poklady. Nejradeji gumy a koniky:-(. Tasticka paradni. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já tam našla kostky, kamen a nějaké papírky.... holt, ještě to budeme muset doladit. :-D

      Vymazat
  2. Luci, to je nádhera! Chvilku miminko a pak celý život ženská :o)
    Taštička je parádní, jistě tě jich ještě pár čeká...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, krásně a trefně jsi to vystihla. Děkuji!:-)

      Vymazat

Děkuji za milou návštěvu.