17. srpna 2017

Kde to mám doma ráda...

... už před nějakým časem jsem měla chuť vyfotit si a Vám doma místa, která mám doma ráda.

Doma nefotím, protože moc fotit neumím, nemáme tu asi ani dobré světlo. A vlastně ani nevím jak na to....:-) Jakž takž jsem spokojená aspoň s fotkami některých výrobků. Je to ale dřina vše naaranžovat, upravit, proto mám ke všem, kdo umí krásně vyfotit ať už interiér nebo třeba dětskou oslavu či výlet, velký obdiv.

Také jsem nefotila, protože poslední dobou nestíhám tak, jak bych chtěla a pořád čekám na nějaký zázračný úklid a nějaké načančání. Protože babičky máme daleko a hlídání moc nepřichází v úvahu, jsem ráda, když mám čistou podlahu, nezakopávám o lego a nelepí se mi doma aspoň chvíli písek na nohy.... Po těch pár hodinách, co to vydrží, to řeším ponožkami :-D Šetřím si tak nervy.

Takže aspoň pár místeček, která mám doma ráda...

Křesílko s koutkem... znáte z více příspěvků....Stěnu mi nyní zdobí dva věšáčky, které jsem kdysi ulovila na aukru. Přesto, že se tam prostě moc binec udělat nedá, vyfotila jsem s odloženým lustrem, který jsem nedávno koupila a těším se, až přijede můj taťka a ukončíme po šesti letech etapu žárovka na drátě :-D




Koutek s keramickým andělem a obrázkem.... od mé drahé sestřenky, připomíná mi moji rodinu na jižní Moravě. Už se tam opět moc těšííím:-)


Paličkovaný obraz.... tak ráda bych paličkování zase vytáhla... ale nedá se stíhat všechno... Nafoceno ještě s narozeninovým pugétem. :-)


Polička v ložnici... ze starého šuplíku. S oblíbenou větví modřínu...



Stroj v chodbě... konečně. Po zrušeném přebalovacím koutku a přestěhované Stelinčiné komodě jsem mohla chodbu opět provzdušnit..... Jen proč je to tak oblíbené místo na odkládání všeho a od všech??? Vrrrr... :-)


A uklizený pokojíček... aspoň na chvilku....:-)




Také máte doma své oblíbené koutky, které Vám dělají radost?
Lucie

8 komentářů:

  1. Luci, mas doma hodne oblibenych mist, osobnich s hezkymi vzpominkami! Navic originalni. Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, krásné to máte, pokojík bych brala hned - ta mapa, ta je! A deka a lampa a kufr a síť. Staré stroje, ty já taky můžu. A nový lustr je prostě skvělý! A co se týká úklidu, mluvíš mi z duše. Hned zítra si beru ponožky - je to super nápad! Neexistují i nějaké speciální proti legu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Děkuji za milá slova, i za pobavení! Kéž by byly, nejen na lego.;-)

      Vymazat
  3. Luci,mate to doma utulne. Odkud je ta krasna lampicka v pokojiku na stole?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je z Tchiba, ale už ji tam asi nemají;-)

      Vymazat
  4. Moc pěkná zákoutí! A pokojíček! Mám ráda, když z toho dýchá "srdíčko", a tady tedy hodně! <3
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, děkuji, to jsem ráda, že to tak působí a je to poznat.;-)

      Vymazat

Děkuji za milou návštěvu.