2. srpna 2017

Levandulové mámení....

.... ne, netrávím léto v Provence, ale sestříhala jsem úrodu na chalupě, kde jsme se celá rodina regenerovali a nabírali síly na dovolenou:-)

Takže, milovníci levandule, těšte se, kytičky jsou uvázané (Romi, pro tebe obzvlášť! Ozvu se...), část bude do sušenek, část do mýdel. Ráda bych vyzkoušela ještě něco, když jí mám tolik:-) Máte nějaký tip?

Já mám tip na super rychlé sušení levandule. Stačí naložit do auta a jet z chalupy dvě hodiny domů, co jsem nenavázala na zahradě, to už jsem vázala velmi těžce. Poučení pro příště. :-)



Tak mávám a zase se ozvu, nějak to letí a já nejsem vůbec doma... Mám pro vás tip na výlet na Slovensku, pokusím se zpracovat co nejdříve, třeba se někomu bude hodit. :-)

Lucie

3 komentáře:

  1. Levandule, levandule...co dodat. Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, levandulové hody! Sklízím jí postupně, pokud se z ní má něco tvořit, musí se hned. Ale využít se dá i ta seschlá!
    Přeji hezký, voňavý večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Luci,ja posledni roky delam z levandule palicky (ty je ale nutne udelat hned,dokud je levandule cerstva),nebo ji susim a pridavam pak do sitych
    dekoraci.Mas peknou urodicku!Romana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.