30. června 2018

Taštičky

To jsem tak nedávno při nákupu látek narazila na jeden hezký vzor ve výprodeji zbytků. Byla to ale laminovaná bavlna. Konečně mi to docvaklo a dokopala jsem se tak k dlouho plánovaným tašičkám na kosmetiku. Asi to muselo uzrát. Přece jen není na škodu, když ji můžeme uvnitř občas umýt:-)

Protože mi ale neladila k látce pro paní účitelku, vznikly dvě, jedna s lamino-bavlnou pro mě a jedna s klasickou podšívkou pro paní učitelku.
Kožená šňůrka s dřevěnými korálky už je jen milá třešnička na dortu:-) Protože jsem neměla minulý týden foťák, cvakla jsem vám už jen moji.:-)




Musím říct, že to byl velmi velmi příjemný oddych od všeho patchworkového šití, které je náročné na přesnost a také na čas. Toaletka vznikla za večer a mám z ní velkou radost. Konečně něco dokončeného, s minimem žehlení a bince kolem. Jupíí:-)

Spíchla jsem jich nakonec více, ukážu jindy. Navíc, jsou krásně fotogenické:-)
Ještě bych chtěla dětem na cestovní pastelky, tam se omyvatelný materiál také hodí:-) Snad to tedy během prázdnin stihnu, protože moji pvc bavlnu nikde nemůžu sehnat...

Hezký začátek léta, my zítra vyrážíme do Jeseníků, těším se moc! :-)
Lucie

1 komentář:

  1. Luci, tasticka skvela, moc pekna latka, urcite se bude hodit. Uzijte si Jeseniky:-). M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.