20. listopadu 2017

Hvězdičky z korálků

Dělám je už několik let a jsou úžasné. Alespoň mně se moc líbí... dřevo, to je moje... Navlékám je na silon, takže není vidět, kudy vedou pomocné nitky a vynikne právě jen krása dřeva. Kupuji korálky nelakované nebo jen lehce. Přírodní, bílé a červené.

Pomalu kupím hotové výrobky na náš letošní jarmark a výstavu u nás v obci. Budeme zdobit i vánoční stromečky, tak drobnosti jako hvězdičky, háčkované oříšky a výrobky ze samotvrdnoucí hmoty nesmí chybět. :-)

Letos Vám zde přidávám i odkaz na návod, ať si také můžete udělat radost. A komu se nechce, může si vybrat na fleru a napsat mi třeba mail. Ušetříte na provizi. :-)

Hvězdičky mají široké využití, můžete je použít jako ozdoby na stromeček, větvičku či jako dekorace na dárečky. Mohou být také drobnou pozorností i dárečkem. Já jimi ráda zdobím i nějakou tu vánoční lahvinku, třeba domácí ořechovici.






Napadlo mně také postup trochu upravit a vznikly i další hvězdičky jiných tvarů.

Napište, jak Vám to šlo:-)
Lucie

5 komentářů:

  1. Dobrý večer Luci, kdy bude u Vás ten vánoční jarmark? Ráda bych se mrkla. Gábina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude 2.a 3.prosince. Je to taková malá akce u nás v dědině.:-) L.

      Vymazat
  2. Tyto hvězdičky se mi moc líbí (hlavně ty červené), děkuji za návod. :-)Pěkný den. D. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu jsou moc krásné, Luci!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.