16. listopadu 2017

Plenkovník na látkové pleny

Dostala se mi příležitost ušít plenkovník na látkové pleny. Jak často zmiňuji, plenkovník je nejlepší věc, co jsem si kdy ušila. Je praktický, vím, co v něm vždy mám a mám v tašce hned po ruce.
Na přání hvězdičky na šedé v kombinaci s růžovou. Té jen jemně, paní si na růžovou teprve zvyká, po třech klucích prý čekají holčičku!

Doufám, že se mi dostane zpětné vazby po nějaké době užívání, abych věděla, že je vše ok a mohla ušít nějaký na sklad :-)

Vždycky se bojím změny, už jsem chtěla nějaký na látkovky ušít.... Ale odvahu jsem sama nenašla. Najednou přijde takové přání od zákaznice, já jsem šťastná, pak ty nervy u šití, abych nezklamala. A nakonec radost, že mě nová zkušenost posunula dál.




Velké kapsy na vlhčené ubrousky (na cesty přece jen nejlepší), na dvě až tři látkové plenky, na čtvercovku, bodyčko, bryndáček, krém a očkovací průkazku. Je to macík:-)


A ještě na dudlík:-)

Lucie

2 komentáře:

  1. justblog8.webnode.cz16. listopadu 2017 v 17:40

    Luci, čučím, jak ses rozjela. Máš to všechno precizně propracované. Jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  2. Luci pěkné a praktické. Škoda, že už ho nepotřebuji. �� Gábina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.