21. listopadu 2018

Adventní kalendáře 2018

Kdo mě sleduje na IG nebo facebooku už je asi jednotlivě viděl, ale takto pohromadě určitě ještě ne:-)

Letos jsem šila kalendářů spoustu. Popravdě, měla jsem chvilky, že jsem je už nechtěla ani vidět:-) Dostalo se mi ale i milé zpětné vazby a ta mě vždy nakopla dál. :-)
Vkládám Vám fotky jednotlivých kalendářů, některé jsem ani nestihla vyfotit, jiné vznikly ve více vyhotoveních...












Vždy 24 pytlíčků, uvnitř začištěné, horní okraj prošitý dvojjehlou (letos jsem jim zlomila 6ks!!), ručně psané visačky, lněné provázky a dřevěné kolíčky.
Navázala jsem také milou spolupráci a šila pět sad na přání. Doufám, že budeme pokračovat i během roku na jiných projektech.

Teď už zbývá jen dětem pytlíčky naplnit. Já letos kromě dobrotky přidám i Andělář od Petry Oringle. A těším se, až s dětmi budeme  každý den plnit úkoly.;-)

Pěkné dny přeji.
Lucka

2 komentáře:

Děkuji za milou návštěvu.