1. prosince 2017

Jarmareční přípravy

... dnes vrcholí. Únavou už nějak nemůžu ani dokončit věci, které jsem chtěla. No, nedá se stihnout všechno. Hromádka krabic, košů a tácků připravena, dnes jedu nastrojit stromeček, snad se povede. Včera večer jsem zabalila i pár fiktivních dárečků, aby na výstavě nebyl stromeček osamocen.



Přikládám pracovní fotky, na nějaké aranžování není čas. To bude zítra ráno. Pokud vyjde, nafotím i stánek:-)

Dívám se, že se mi na válci na topení suší naškrobené oříšky... večer budu ještě lepit:-)

No, penízky rozměněny, sáčky, kalkulačka, cenovky, vizitky připraveny. Nesmí chybět ještě nějaká prácička na plonkový čas, kterého asi bude dost. Máme ho od 9.00 do 19.00... Na neděli doufám vyprodám a nebudu muset:-D

Tak držte pěsti, už se těším až vydechnu:-)

Mám připraveno spoustu příspěvků, nestíhala jsem vkládat, tak snad jsem si aspoň všechno fotila.
Na fb probíhá do středy soutěž, klidně se zapojte:-)

Lucie

2 komentáře:

  1. Ach jo, tak mě mrzí, že nedojedu. Tak ať se Vám Lucko daří a máte brzy vyprodáno.

    OdpovědětVymazat
  2. Jistě všechno klaplo a byl to veliký úspěch!
    Luci, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.