22. prosince 2017

Vánoční výměna

Letos jsem se poprvé zapojila do blogové výměny. Obě organizovala Marcela. A v obou případech měla pro mě šťastnou ruku. Na jaře jsem si vylosovala šikovnou Romanu, se kterou se od té doby pravidelně a rády scházíme.

Ve vánoční výměně mi byla vylosována Lenka. Nevím, jak je možné, že jsem její krásný blog neznala.... Začetla jsem se na několik večerů. Krása.
I přesto, že pošta byla před Vánocemi vytížena na maximum, mi její balíček přišel hned druhý den. No balíček, byl to pořádný balík! Čtyřkilový! :-)

A v něm Lenčina krásná keramika. Zapadla k nám, jako by byla naše odjakživa! Asi jsem se zamilovala a asi ještě něco nutně potřebuji! Leni, děkuji ti ještě jednou a v příštím roce se určitě ozvu. :-)
A také děkuji Marci za uspořádání i za čas, který výměně věnovala.




Lucie

2 komentáře:

  1. Taky mám ráda keramiku od Lenky. Mám doma pár kousků.
    Pěkné vánoce.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Lucka, prajem krásne a pohodové Vianočné sviatky v kruhu najbližších.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.