29. září 2015

Podzim u nás

Příroda je ta nejkrásnější dekorace. Trochu jsme si jí přinesli domů.






Sluníčko, teplé barvy, psychoterapie..... tu teď poslední dny potřebuji jako sůl. Zítra mně čeká poslední den v práci. Byla jsem tam pět let.....nerozumím pořád tomu, proč mně vyhodili. Když člověk někomu "šlápne na kuří oko", to se asi neodpouští. Několika měsíční psychický tlak, kritika, přehlížení, kolektivní izolace je hrozně vyčerpávající.
Paradoxně zřejmě ani oni přesně neví, proč se mnou spolupráci ukončili, jinak by dnes neškemrali, zda bych náhodou ještě nezůstala, protože si nikoho nenašli  asi ani nenajdou.  Jsem šťastná, že jsem hrdě mohla odmítnout, byť náš rozpočet to tak brát nebude. Psychické zdraví je ale přece důležitější. A pro mně dvojnásob! :-)
Těším se na další dny, další výzvy, tvoření, přípravy na miminko, vánoční jarmark a výstavu u nás v obci. Volný čas už mám v hlavě zaplněný, tak teď jen vše stihnout a užít si to:-)

Krásné a klidné dny přeji.
Lucie

1 komentář:

  1. Podzim je nádherný! Mám ho moc ráda. Hezky si užívej volno a klid, Klárka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.