13. června 2018

Obyčejný neobyčejný den

Nikdy jsem na narozeniny nebyla sama... letos premiéra. Tedy, úplně sama nejsem, protože jsem s dětmi. Moje drahá polovička odcestovala na týden do Německa. Chtěla jsem dnes vzit děti do cukrárny. Nechtěly. Nechtěly ani ven, chtěly být doma... Tak jsem vlastně s nikým osobně (kromě milých telefonátů) nemluvila. Vlastně jen na kožní ambulanci, jejíž návštěvou jsem si oživila narozeninový den. Minulý pátek mi vyprskla jahodová marmeláda do dekoltu.... tak mám památku, snad ne navždy...

A když jsem odpoledne přemýšlela, co budu s dětmi dělat, narazila jsem na Barču Lochtu a její etikety. No jasné, přece musím tu bolestivou vzpomínku na letošní jahodovou sezónu nějak zkrášlit. Adámka nápad zaujal a pracoval a pracoval, Stelinka mu asistovala. Chápete, že jsem nemusela sedět s nimi a měla chvilku pro sebe? Během dne?! To je narozeninový dárek! :-D Já si tak mohla pustit svého oblíbeného Nohavicu a zašívat deku, kterou vám už brzy ukážu.

Stelinka jak jinak, než nahatá....:-)
Mami, nebudeme je prodávat? :-D
Dokončování deky... brzy nafotím celou! :-)
K tomu všemu kafíčko a tradiční pusinky. Tento týden už druhé, zítra povezu další i k nám do ambulance.... Zbožňuju je!;-);-) Příští týden musím všechny pořádně vyběhat:-D Snad už budu moci... Popalenina mi začala mokvat, tak až vyschne...  Ale v pohodě, jsou to malé věci. Pohyb mi ale chybí, je to droga;-)

Recept na minipavlovy máte tady:-)

Joo, ještě jsem vlastně byla ve vinotéce, kde jsem si koupila tramín červený :-D, protože dáreček od Barči, si rozbalím až v neděli:-) Těším se:-)

Tak na zdraví! ;-)
Lucie

4 komentáře:

  1. Luci, teda, jsem dojatá.. Hnedka takhle po ránu. Že etikety fakt fungovaly, čas pro sebe vyrobily a ještě přímo na nározky, no já padnu.. Úžasně je Adámek pojmenoval a s tím prodáváním - kde už jsem to slyšela? :) Všechno nejlepší!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Baruš. Jo, nápady mají děti originální :-D

      Vymazat
  2. Lucinko, popálenina od džemu je hodně bolestná. Ať se rychle zahojí.
    Pavlovovi vypadají báječně. A na deku se těším.
    Děti jsou nápadité a etikety jsou moc hezké. Lenka B.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu.